Grantový specialista/specialistka

Jsme veřejná výzkumná instituce, zaměřená na základní a aplikovaný výzkum v oblasti fyzikální chemie. Nabízíme prostor pro vlastní rozvoj, kreativitu a příležitost k realizaci nejen na vědeckých pozicích.

Do našeho týmu Grantové kanceláře hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici Grantový/á specialista/specialistka.

Kancelář grantů a rozpočtů poskytuje zaměstnancům ÚFCH JH podporu ve fázi před udělením grantu: informuje, vzdělává a připravuje rozpočty návrhů projektů spolu s vědci. V průběhu projektu spravuje rozpočet a čerpání projektů a připravuje podklady k závěrečným finančním zprávám na konci roku a konci projektu.

V našem rozvíjejícím se týmu najde uplatnění juniorní uchazeč s chutí se učit, stejně jako kandidát se zkušenostmi v grantové oblasti zejména v rámci výzev Akademie věd ČR.

Náplň práce:

  • Asistence při přípravě grantových rozpočtů návrhů projektů a příprava podkladů

  • Kontrola jednotlivých rozpočtů návrhů projektů

  • Tvorba rozpočtů pro získané/přidělené granty od různých poskytovatelů

  • Kontrola smluv k přiděleným grantovým projektům

  • Kontrola čerpání jednotlivých projektů v souladu s pravidly poskytovatele

  • Zajištění administrativních kroků grantového systému a do něj vložených projektů

  • Přímá komunikace s vědeckými pracovníky/pracovnicemi a spolupráce s administrátory/administrátorkami

Požadujeme:

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou

  • Přesnost a pečlivost

  • Velmi dobrou znalost MS Office (excel – vzorce a tabulky) a uživatelskou znalost (word a power point), 

  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu

  • Kreativní a proaktivní přístup

  • Velmi dobrá orientace v textu

  • Dobré vyjadřovací a komunikační dovednosti slovem i písmem v AJ na úrovni B1 – certifikát nepožadujeme

  • Flexibilitu, schopnost rychle se učit, odolnost vůči stresu

  • Schopnost vysvětlit problematiku

  • Schopnost empatie

Výhodou:

  • Alespoň základní právní povědomí (pro práci se smlouvami)

  • Účetní povědomí (podvojné účetnictví)

  • Zkušenosti s projektovou administrativou

  • Přehled o národním a/či mezinárodním grantovém prostředí (poskytovatelé, druhy projektů apod.)

  • Zkušenosti z akademického prostředí, případně ze zahraničí

  • Znalost účetního systému (nejlépe HEILIOS INUVIO)

Nabízíme:

  • Prostor pro vlastní rozvoj a kreativitu

  • Rozmanitou práci

  • Mezinárodní prostředí

  • Kontinuální vzdělávání, jazykové kurzy

  • Pracovní smlouvu na 1 rok s možností prodloužení

  • Finanční ohodnocení odpovídající kvalifikaci a zkušenostem

  • Flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova

  • 5 týdnů dovolené, 5 dní osobního volna a 3 sick days

  • Pracoviště Praha 8, v blízkosti metra Ládví

  • Příspěvek na stravování ve formě stravenkového paušálu

  • Další zaměstnanecké výhody (dle kolektivní smlouvy)

     

Termín nástupu: Dle dohody.

Pokud Vás pozice zaujala, zašlete nám svůj životopis spolu s motivačním dopisem nejpozději do 9. 4. 2025 – karieraatjh-inst.cas.cz. Vyhrazujeme si právo neodpovědět na zaslané žádosti v případě, že uchazeč nebude vybrán.

 

Application deadline
9. 4. 2025