Grantový specialista/specialistka
Jsme veřejná výzkumná instituce, zaměřená na základní a aplikovaný výzkum v oblasti fyzikální chemie. Nabízíme prostor pro vlastní rozvoj, kreativitu a příležitost k realizaci nejen na vědeckých pozicích.
Do našeho týmu Grantové kanceláře hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici Grantový/á specialista/specialistka.
Kancelář grantů a rozpočtů poskytuje zaměstnancům ÚFCH JH podporu ve fázi před udělením grantu: informuje, vzdělává a připravuje rozpočty návrhů projektů spolu s vědci. V průběhu projektu spravuje rozpočet a čerpání projektů a připravuje podklady k závěrečným finančním zprávám na konci roku a konci projektu.
V našem rozvíjejícím se týmu najde uplatnění juniorní uchazeč s chutí se učit, stejně jako kandidát se zkušenostmi v grantové oblasti zejména v rámci výzev Akademie věd ČR.
Náplň práce:
Asistence při přípravě grantových rozpočtů návrhů projektů a příprava podkladů
Kontrola jednotlivých rozpočtů návrhů projektů
Tvorba rozpočtů pro získané/přidělené granty od různých poskytovatelů
Kontrola smluv k přiděleným grantovým projektům
Kontrola čerpání jednotlivých projektů v souladu s pravidly poskytovatele
Zajištění administrativních kroků grantového systému a do něj vložených projektů
Přímá komunikace s vědeckými pracovníky/pracovnicemi a spolupráce s administrátory/administrátorkami
Požadujeme:
Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
Přesnost a pečlivost
Velmi dobrou znalost MS Office (excel – vzorce a tabulky) a uživatelskou znalost (word a power point),
Schopnost pracovat samostatně i v týmu
Kreativní a proaktivní přístup
Velmi dobrá orientace v textu
Dobré vyjadřovací a komunikační dovednosti slovem i písmem v AJ na úrovni B1 – certifikát nepožadujeme
Flexibilitu, schopnost rychle se učit, odolnost vůči stresu
Schopnost vysvětlit problematiku
Schopnost empatie
Výhodou:
Alespoň základní právní povědomí (pro práci se smlouvami)
Účetní povědomí (podvojné účetnictví)
Zkušenosti s projektovou administrativou
Přehled o národním a/či mezinárodním grantovém prostředí (poskytovatelé, druhy projektů apod.)
Zkušenosti z akademického prostředí, případně ze zahraničí
Znalost účetního systému (nejlépe HEILIOS INUVIO)
Nabízíme:
Prostor pro vlastní rozvoj a kreativitu
Rozmanitou práci
Mezinárodní prostředí
Kontinuální vzdělávání, jazykové kurzy
Pracovní smlouvu na 1 rok s možností prodloužení
Finanční ohodnocení odpovídající kvalifikaci a zkušenostem
Flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova
5 týdnů dovolené, 5 dní osobního volna a 3 sick days
Pracoviště Praha 8, v blízkosti metra Ládví
Příspěvek na stravování ve formě stravenkového paušálu
Další zaměstnanecké výhody (dle kolektivní smlouvy)
Termín nástupu: Dle dohody.
Pokud Vás pozice zaujala, zašlete nám svůj životopis spolu s motivačním dopisem nejpozději do 9. 4. 2025 – karierajh-inst.cas.cz. Vyhrazujeme si právo neodpovědět na zaslané žádosti v případě, že uchazeč nebude vybrán.