Grantový referent/referentka
Jsme veřejná výzkumná instituce, zaměřená na základní a aplikovaný výzkum v oblasti fyzikální chemie. Nabízíme prostor pro vlastní rozvoj, kreativitu a příležitost k realizaci nejen na vědeckých pozicích. Do našeho týmu Grantové kanceláře hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici Grantový/á referent/referentka.
Kancelář grantů a rozpočtů poskytuje zaměstnancům ÚFCH JH podporu ve fázi před udělením grantu: informuje, vzdělává a připravuje rozpočty návrhů projektů spolu s vědci. V průběhu projektu spravuje rozpočet a čerpání projektů jednotlivých poskytovatelů řešitelům z naší instituce. A v neposlední řadě připravuje podklady k závěrečným finančním zprávám na konci roku a konci projektu.
V našem rozvíjejícím se týmu najde uplatnění juniorní uchazeč s chutí se učit, stejně jako kandidát se zkušenostmi v grantové oblasti zejména v rámci výzev Akademie věd ČR.
Náplň práce:
• Asistence při přípravě grantových rozpočtů návrhů projektů a příprava podkladů
• Kontrola jednotlivých rozpočtů návrhů projektů
• Tvorba rozpočtů pro získané/přidělené granty od různých poskytovatelů
• Tvorba a kontrola smluv k přiděleným grantovým projektům
• Kontrola čerpání jednotlivých projektů v souladu s pravidly poskytovatele
• Zajištění administrativních kroků grantového systému a do něj vložených projektů
• Přímá komunikace s vědeckými pracovníky/pracovnicemi a spolupráce s administrátory/administrátorkami
Požadujeme:
• Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
• Přesnost a pečlivost
• Velmi dobrou znalost MS Office (excel – vzorce a tabulky) a uživatelskou znalost (word a power point),
• Schopnost pracovat samostatně i v týmu
• Kreativní a proaktivní přístup
• Velmi dobrá orientace v textu
• Dobré vyjadřovací a komunikační dovednosti slovem i písmem v AJ na úrovni B1 – certifikát nepožadujeme
• Flexibilitu, schopnost rychle se učit, odolnost vůči stresu
• Schopnost vysvětlit problematiku
• Schopnost empatie
Výhodou:
• Alespoň základní právní povědomí (pro práci se smlouvami)
• Účetní povědomí (podvojné účetnictví)
• Zkušenosti s projektovou administrativou
• Přehled o národním a/či mezinárodním grantovém prostředí (poskytovatelé, druhy projektů apod.)
• Zkušenosti z akademického prostředí, případně ze zahraničí
• Znalost účetního systému (nejlépe HEILIOS INUVIO)
Nabízíme:
• Prostor pro vlastní rozvoj a kreativitu
• Rozmanitou práci
• Mezinárodní prostředí
• Kontinuální vzdělávání, jazykové kurzy
• Pracovní smlouvu na 1 rok s možností prodloužení
• Finanční ohodnocení odpovídající kvalifikaci a zkušenostem
• Flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova
• 5 týdnů dovolené a 3 sick days
• Pracoviště Praha 8, v blízkosti metra Ládví
• Příspěvek na stravování ve formě stravenek
• Další zaměstnanecké výhody (příspěvky pro zaměstnance i rodinné příslušníky po 1. roce zaměstnání)
Termín nástupu: ihned nebo dle dohody.
Váš životopis zašlete do 2. 3. 2023 na adresu: karierajh-inst.cas.cz (kariera(at)jh-inst.cas.cz).